Netbook pod choinkę w kampanii iPlusa (wideo)

W telewizji, internecie i BTL-u startuje kampania reklamowa iPlusa.Akcja promuje dostępny w tej ofercie netbook Acer Aspire One D250.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa iPlusa pokazuje korzystaniez internetu w czasie jazdy skuterem po górach, co ma podkreślać, żeta oferta zapewnia mobilny dostęp do sieci w każdych warunkach.Przekaz promuje jednocześnie netbooka Acer Aspire One D250, który wposzczególnych taryfach jest dostępny już od 1 zł.

Akcja jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, TVN7, TV4 istacje tematyczne), internecie (m.in.: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl,interia.pl) oraz w formie materiałów BTL (plakaty i ulotki).Kreację kampanii - zaplanowanej do 20 grudnia - przygotowałaagencja reklamowa Young&Rubicam, natomiast media zaplanował ikupił dom mediowy Universal McCann.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych