Netflix: 350 proc. wzrostu w 2,5 roku

W ostatnich 10 kwartałach ruch w serwisie VoD Netflix wzrósł ponad trzykrotnie. Największa grupa odbiorców to wciąż Amerykanie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Netflix: 350 proc. wzrostu w 2,5 roku

Dane na temat wyników funkcjonowania serwisu Netflix dostarczył raport firmy The Diffusion Group. Wynika z nich, że w Stanach Zjednoczonych w czwartym kwartale 2011 roku subskrybenci za pośrednictwem Netfliksa odebrali w sumie prawie 2 mld godzin treści w streamingu. W drugim kwartale 2014 roku było to już ponad 7 mld godzin. To oznacza ponad trzykrotny wzrost w ciągu dwóch i pół roku.

grafika

Raport TDG ujawnia też, że coraz większą grupę wśród klientów Netfliksa stanowią widzowie spoza USA. W trzecim kwartale 2011 roku Amerykanie odpowiadali za 94 proc. ruchu w serwisie, w czwartym kwartale roku 2013 ich odsetek spadł do 72 proc. Zdaniem analityków TDG ta tendencja będzie się stopniowo pogłębiać biorąc pod uwagę, że Netflix uruchamia dostęp do swoich usług w kolejnych krajach Europy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-celuje-w-100-mln-uzytkownikow-spoza-usa-w-polsce-pojawi-sie-w-2015-roku ## 

- Kiedy Netflix startował w 1998 roku jako wypożyczalnia filmów DVD zamawianych poprzez e-mail trudno było sobie wyobrazić, że w przyszłości pokona na rynku usług wideo takich gigantów jak HBO - mówi Bill Niemeyer, starszy doradca w TDG. - Znaczące jest także to, że swój sukces jako serwis streamingu wideo Netflix osiągnął zaledwie w ciągu siedmiu lat, od momentu, gdy zaczął się zajmować tą działalnością w roku 2007- dodaje Niemeyer.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej