Netia promuje w nowych reklamach ofertę z Disney+

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa oraz kampania OOH Netii, promująca oferty światłowodowego dostępu do internetu z krótką umową oraz pakiety z najbardziej atrakcyjnymi treściami serwisu Disney+, który w Netii dostępny jest przez rok bez opłat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netia promuje w nowych reklamach ofertę z Disney+

Kampania reklamowa ATL - która wystartowała 5 września i potrwa do 16 października – koncentruje się na prezentowaniu bogactwa filmów i seriali, które są dostępne w serwisie Disney+, oferowanym na wyłączność operatorską przez Grupę Polsat Plus, w tym Netię.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-odbierac-disney-polsat-box-plus-netia-polsat-box-go-cena-promocja-komentarze ##

Disney+ w Netii

Klienci Netii mogą wraz z szybkim dostępu do internetu oraz pakietami z usługą telewizyjną, uzyskać dostęp do serwisu Disney+ przez rok bez opłat, a przez kolejne miesiące w cenie 28,99 zł. Natomiast zakup pakietu 3 usług pod marką Netia z umową na 24 miesiące (Internet, TV, telefon komórkowy z przeniesieniem numeru) premiowany będzie dostępem do Disney+ przez okres 2 lat bez opłat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/promocja-disney-polsat-box-plus-netia-plush-polsat-box-go-jak-pobrac-oferta-lista-urzadzen ##

Zaplanowane na wrzesień kampanie OOH oraz digital w mediach internetowych, wspierają przede wszystkim sprzedaż ofert szybkiego, światłowodowego dostępu do internetu (nawet do 1 Gb/s) z umową na 9 miesięcy.

Kampania OOH realizowana będzie w kilku największych aglomeracjach, będących jednocześnie dużymi ośrodkami akademickimi. Reklamy Netii będą widoczne na tyłach autobusów i/lub podświetlanych tablicach w: Trójmieście, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie (również w wagonach metra).

Spoty (15 i 30 sekund) emitowane będą do 16 października  w popularnych kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery. Spoty emitowane będą również w popularnych sieciach klubów fitness, w ramach kampanii OOH.

Za kreację odpowiada agencja Freundschaft, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej