NetSprint wdroży IAP w serwisach Berlingske Media

NetSprint wprowadzi swoje narzędzie Information Access Platform w serwisach internetowych duńskiego wydawnictwa Berlingske Media. Rozwiązanie to pozwoli wyszukiwać na tych stronach różnego rodzaju treści.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

W ramach porozumienia z duńskim wydawnictwem Berlingske Media polska firma NetSprint wprowadzi w jego serwisach internetowych Berlingske.dk, BT.dk, Business.dk i ErhvervsBladet.dk swoje rozwiązanie Information Access Platform. Będzie ono przeszukiwać teksty i treści wideo jednocześnie na tych wszystkich stronach, biorąc pod uwagę różne odmiany gramatyczne danego wyrazu. Ponadto IAP odnajdzie, zgromadzi i wyświetli dokumenty i linki bezpośrednio powiązane z czytanym przez internautę artykułem

NetSprint wdroży w serwisach Berlingske Media duńskojęzyczną wersję tej platformy. Wydawnictwo zdecydowało się na współpracę z polską firmą w tym zakresie, żeby wydłużyć cykl życia treści zawartych w swoich serwisach , zwiększyć w nich ilość wizyt oraz wydłużyć czas ich trwania.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji