Netto klientem Walk PR

Sieć handlowa Netto wybrała do obsługi public relations agencję Walk PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zakres obowiązków agencji obejmuje działania brand PR, komunikację korporacyjną, a także z zakresu employer branding i CSR. Ponadto Walk PR zajmie się doradztwem strategicznym oraz kontaktami z mediami.

Obsługą działań zajmie się zespół Karoliny Remiszewskiej, która w listopadzie br. dołączyła do Walk PR na stanowisko PR account managera.

Agencja pozyskała nowego klienta w drodze rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Poprzednio obsługą PR Netto zajmowała się agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.

Sieć Netto ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego