NFZ wybierze agencję do kampanii o żywieniu szpitalnym

Narodowy Fundusz Zdrowia planuje kampanię edukacyjno-informacyjną na temat żywienia szpitalnego. Zaplanował ją na osiem miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Obecnie sonduje rynek pod kątem jej przeprowadzenia i zbiera oferty od agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem zaplanowanej przez Narodowy Fundusz Zdrowia kampanii ma być edukacja dotycząca żywienia szpitalnego. Zwrócenie uwagi na mechanizm planowania posiłków, dostosowanych do jednostek chorobowych, z którymi zmagają się pacjenci szpitali.

Na obecnym etapie NFZ zaprasza agencje do składania wstępnych ofert, by na ich podstawie oszacować wartość planowanego przetargu i kampanii.

Wybrana w późniejszym przetargu agencja zajmie się m.in. dedykowaną stroną internetową, materiałami edukacyjno-informacyjnymi, organizacją webinarów, organizacją plebiscytu itp. Kampania zaplanowana została na 8 miesięcy.

Kampania potrwa 8 miesięcy. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej