Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk i Damian Tkaczuk w kampanii Galderma

Firma Galderma, produkująca preparaty dermatologiczne ruszyła z kampanią „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającą na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk i Damian Tkaczuk w kampanii Galderma

Kampania Galdermy „Nie wiem. Nie jestem lekarzem” ma na celu edukację na temat leczenia i skierowana jest do wszystkich osób, które zmagają się z problemem trądziku.

- W dzisiejszym szumie informacyjnym i ilości bodźców, jakie dochodzą do nas z wszelkich mediów i platform społecznościowych, często zaciera się granica pomiędzy rzetelnymi źródłami wiedzy, a fake newsami, pomiędzy „ekspertami” a prawdziwymi autorytetami w danej dziedzinie - mówi Dawid Kaźmierczak, co - founder & chief content officer w Polot. –  Dlatego celem kampanii „Nie wiem. Nie jestem lekarzem” jest skierowanie uwagi odbiorców z osób cieszących się sporą popularnością w Internecie na autorytety w dziedzinie leczenia trądziku, na lekarzy dermatologów – dodaje.

W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk. Główną osią kampanii są filmy z udziałem trójki influencerów oraz kreacje kierujące do strony conatradzik.pl. Prowadzone obecnie działania to pierwsza odsłona kampanii, która potrwa do grudnia 2023.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Przestrzeń we współpracy z Dawidem Kaźmierczakiem z agencji Polot. Strategia kampanii, w tym mediowa, powstała we współpracy z agencją mediową Rozgłos, za wdrożenie działań odpowiada Dentsu. Spoty zostały wyprodukowane przez Shootme, reżyserem spotów jest Tomasz Misiukiewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]