„Nie złap wilka” w kampanii Żuravitu

W radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamowa suplementu diety Żuravit. Akcję produkująca go Polpharma przygotowała wspólnie z firmami Bauer Media i Macroscope OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym elementem kampanii Żuravitu jest radiowo-internetowy konkurs prowadzony na stronie niezlapwilka.interia.pl i w porannym sobotnim paśmie „Wolno wstać” w RMF FM. Zadaniem uczestników zabawy jest podzielenie się swoimi sposobami na to, jak „nie złapać wilka”.

grafika

Akcja obejmuje też materiały w magazynach „Świat Kobiety”, „Kobieta i Życie” oraz „Show”. Wszystkie te działania mają na celu zwiększenie świadomości serii produktów Żuravit wśród potencjalnych konsumentów, a tym samym spowodowanie wzrostu sprzedaży.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"