Nielsen Online: YouTube utrzymuje dominację; duży wzrost Hulu

Ponad 58 procent klipów wideo obejrzanych w ubiegłym miesiącu przezamerykańskich internautów stanowiły materiały w należącym do Googleserwisie YouTube.

km
km
Udostępnij artykuł:

W sumie Amerykanie obejrzeli w kwietniu 9,45 miliarda klipówwideo online. To co prawda o 2,3 procenta mniej w porównaniu zmarcem, ale o 24,2 procenta więcej w ujęciu rocznym - wynika zdanych firmy badawczej Nielsen Online.

Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo byłw ubiegłym miesiącu YouTube, na którego stronach obejrzanychzostało 5,49 miliarda filmików. Na kolejnych miejscach pod tymwzględem znalazły się: Hulu (373,3 mln), Yahoo! (203,6 mln), FoxInteractive Media (201,4 mln), Nickelodeon Kids and Family Network(175,9 mln), MSN/Windows Live (164,4 mln), ABC.COM (148,8 mln), MTVNetworks Music (143,4 mln), Turner Sports and Entertainment DigitalNetwork (130,6 mln) oraz CNN Digital Network (112,5 mln).

Szczególnie imponujący jest rozwój Hulu, który w ciągu ostatnichdwunastu miesięcy zanotował aż 490-procentowy wzrost liczbyobejrzanych klipów. Największy odsetek użytkowników serwisu - 30procent - stanowiły w kwietniu osoby w wieku od 35 do 49 lat.

źródło: NielsenOnline

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję