Niepowstrzymane dziewczyny w kolejnej odsłonie kampanii Always „Like a girl” (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona globalnej kampanii reklamowej marki wkładek i podpasek Always (Procter & Gamble) pod hasłem „Like a girl”. Akcję przygotowała agencja Leo Burnett.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Niepowstrzymane dziewczyny w kolejnej odsłonie kampanii Always „Like a girl” (wideo)

Procter & Gamble rozpoczął globalną kampanię marki Always pod hasłem „Like a girl” latem ub.r. Działania miały dodać pewności siebie dojrzewającym dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny (zobacz szczegóły).

Podobnie jak w poprzednich reklamach bohaterkami nowego spotu są kilkunastoletnie dziewczyny, które mówią o ograniczeniach, jakie przynosi im codzienne życie. O tym, że są postrzegane jako słabsze od chłopców, że wiele rzeczy robią gorzej od nich, że nie są silne, odważne itp. W konsekwencji czują się mniej pewne siebie.

Always zapewnia, że chce to zmienić. Symbolem tego są kartonowe pudła z wypisanymi przez bohaterki reklamy ograniczeniami, które pod koniec spotu dziewczyny demolują. Reklamę, podobnie jak poprzednią, wyreżyserowała dokumentalistka Lauren Greenfield.

Pierwsza odsłona kampanii „Like a girl” otrzymała Grand Prix w kategorii PR oraz kilka Lwów na tegorocznym festiwalu Cannes Lions (więcej o tym).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm