"Nieskończone możliwości" w kampanii telefonii Dialog

Pod hasłem "Nieskończone możliwości" startuje kampania reklamowatelefonii Dialog. Akcja towarzyszy promocyjnej ofercie wprowadzanejprzez firmę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem "Nieskończone możliwości" reklamuje nowetaryfy telefoniczne i internetowe, które wprowadza właśnie razem zpromocją telefonia Dialog. Przekaz akcji opiera się na znakunieskończoności symbolizującym zmienioną ofertę firmy.

Działania reklamowe są prowadzone na terenach objętych zasięgiemsieci Dialog (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie,pomorskie, śląskie i warmińsko-mazurskie) - w 23 regionalnychstacjach radiowych, dziennikach lokalnych i outdoorze (billboardy,city lighty i air boardy), a także w internecie (onet.pl, wp.pl,o2.pl, nasza-klasa.pl, google.pl). Kreację kampanii - zaplanowanejdo 19 kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Grupa 3, aplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu