Nietypowy billboard Lecha – marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy

Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i zadbali o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Marka postawiła billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Nietypowy billboard Lecha – marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy

Żeby zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, trzeba czasem zwolnić. Wychodząc z tego założenia, marka Lech w ramach akcji „Łap chwile, nie nadgodziny” zachęca do tego, żeby kończyć pracę o czasie.

grafika

Nietypowy billboard Lecha – marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy

Dlatego w otoczeniu biurowców przy ul. Burakowskiej w Warszawie pojawił się wyjątkowy Lechowy billboard. Wyjątkowy, bo częstujący piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie. Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans i czas dla siebie.

– Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech.

Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą.

Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych - Parano Films.

grafika
Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]