Nina Biedunkiewicz kierowniczką produkcji w Media Ready

Do zespołu Media Ready (Group One), agencji specjalizującej się w produkcji treści video dołączyła Nina Biedunkiewicz obejmując stanowisko kierowniczki produkcji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oprócz zarządzania procesem produkcji video, do jej zadań w będzie należał rozwój portfolio produktowego. Zespół agencji wzmocnili też Adrianna Orych (kierowniczka produkcji) i Jan Jurek (operator, kolorysta, montażysta filmowy).

- Świeża krew w biznesie kreatywnym jest absolutnie nieodzowna. Nina nie tylko przynosi do nas swoją młodzieńczą energię, ale także kontakty ze środowiskiem twórców, które otwierają dla nas zupełnie nowe możliwości projektowe - mówi Rafał Górski, creative partner i członek zarządu Media Ready.

Nina Biedunkiewicz ma na swoim koncie m.in. produkcję reklamową dla DPD w ramach konkursu Papaya Young Directors oraz teledyski dla wytwórni płytowej SBM Label w ramach domu produkcyjnego Ohana Film Production. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana