Agencja Edelman odświeży globalną komunikację Nissana

Agencja public relations Edelman wygrała przetarg japońskiego producenta samochodów Nissan i zajmie się odświeżeniem globalnej komunikacji tej marki. W przetargu pokonała m.in. agencje APCO, Colin i MSL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Edelman odświeży globalną komunikację Nissana

Koncern Nissana rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę w zakresie public relations. Wygrała w nim agencja Edelman, która pokonała firmy APCO, Colin i MSL.

Budżet Nissana na działania komunikacyjne szacowany jest na ok. 10 mln dolarów rocznie.

Koncern będzie współpracować z agencją Edelman przede wszystkim w zakresie odświeżenia globalnej komunikacji. Agencja będzie też wspierać producenta samochodów w działaniach związanych ze strategią rozwoju firmy i jej marek. Zadba o PR takich brandów, jak Nissan, Datsun, Infiniti oraz korporacji, czyli Nissan Motor Company.

Wybór Edelmana do obsługi na poziomie globalnym nie wpłynie na współpracę poszczególnych oddziałów Nissana z różnymi agencjami.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję