Nivea wprowadza stacje do napełniania opakowań kosmetykami

Niemiecki oddział Beiersdorf, do którego należy Nivea, we współpracy z siecią drogerii DM uruchomił stacje napełniania opakowań płynnymi kosmetykami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nivea wprowadza stacje do napełniania opakowań kosmetykami

Klienci drogerii DM w Niemczech mogą wlać do własnych butelek żel pod prysznic, szampon i mydło w płynie. Rozwiązanie ma przyczynić się do ograniczenia ilości produkowanego plastiku. Do jednego pojemnika można wlać kosmetyk trzy razy, po czym otrzyma za darmo nowy.

Projekt jest na razie w fazie pilotażu. Obejmuje trzy placówki DM oraz wybrane salony Nivea (dwa w Hamburgu, jeden w Berlinie i sześć w ośrodkach wypoczynkowych sieci Aja Resorts).  

W połowie czerwca sieć Rossmann otworzyła  w łódzkim centrum handlowym Manufaktura swoją flagową drogerię, w której znalazły się automaty do uzupełniania produktów. Klienci mogą w nich napełniać butelki wielokrotnego użytku np. szamponem, żelem pod prysznic, płynem do prania czy mycia naczyń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami