Nordea promuje kredyty mieszkaniowe

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową kredytówmieszkaniowych Nordea Habitat. Kampania wspiera promocjęsprzedażową - 0% marży w pierwszym roku dla kredytu złotówkowego.Promocja potrwa do końca 2007 roku.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kreacja jesiennej kampanii kredytu hipotecznego opiera się nakontynuacji wykorzystania wizerunku ambasadora marki Nordea -Toniego Hyyryläinena.

Głównym elementem akcji reklamowej są spoty telewizyjne opartena prostym przekazie podkreślającym wizerunek banku Nordea, jakobanku nowoczesnego i dynamicznego. Spot można zobaczyć w kanałachtematycznych skierowanych do wielkomiejskiej widowni, między innymiw TVN24, Discovery Channel i Animal Planet.

Kampania obecna jest również w Internecie oraz w prasieogólnopolskiej. Wspierana jest działaniami BTL w oddziałach.Dodatkowo przygotowano ulotki, plakaty i  POS.

Kreację do kampanii opracowała agencja Mediafocus z Gdańska.Reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował domprodukcyjny Papaya Films z Warszawy. Media zaplanowała warszawskaMPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej