Nowa jakość w kawiarenkach internetowych

DESKTOP AdMAX - profesjonalna obsługa kampanii w kawiarenkach internetowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Długo oczekiwane przez rynek oprogramowanie DESKTOP AdMAX zostało zaprezentowane przez ARBOmedia Polska. Program wykorzystywany jest do serwowania reklam w sieci kawiarenek internetowych.

"Oprogramowanie to umożliwia pełne wykorzystanie potencjału kawiarenek, gdzie spotykamy bardzo selektywnie dobraną grupę wiekową, spędzającą tam bardzo wiele czasu. Dzięki niemu możemy zdalnie nadzorować trwanie kampanii w ponad 100 miastach, uruchamiać zaplanowane działania, tworzyć statystyki, ale również umożliwia nie znane dotąd formy reklamy jak "BANNER-IE" czy "BANNER W PASKU ZADAŃ". Są to formy podobne do typowych bannerów internetowych, mające jednak nad nimi olbrzymią przewagę, ponieważ instalowane są na systemie operacyjnym a nie na stronach internetowych. Skutkuje to tym, że bez względu na zmianę stron www nasze bannery są stale obecne przed oczami użytkownika, są one w pełni klikalne i policzalne, a także mogą być dwukrotnie cięższe niż typowe bannery internetowe co umożliwia lepszą kreację" - mówi Konrad Spoczyński, sales executive ARBOmedia.

Poza tym DESKTOP AdMAX wykorzystywany jest przy innych formach reklamy , takich jak strony startowe, grafika na pulpicie czy wygaszacze ekranów. "Sieć kawiarenek internetowych oferowanych przez ARBOmedia Polska to ponad 100 miast, w których dzięki nowemu oprogramowaniu możemy oferować wysoce efektywne formy reklamy z grupy ambient mediów. Sieć obsługiwana jest przez firmę TRI-FORM s.c z siedzibą w Siedlcach, która współpracuje ze wszystkimi kawiarniami internetowymi w Polsce" - mówi Spoczyński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej