Nowa kampania piwa Lech

Agencja Cytryna przygotowała nową telewizyjną kampanię piwa Lech

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowy 45-sekundowy spot reklamowy piwa Lech będzie można oglądać już od 3 stycznia  m.in. w TVP (1 i 2), Polsacie, Polsat Sport, TVN, TVN 24 czy MTV.

Towarzyszyć mu będzie stare (kampania trwa od listopada 2004 roku) hasło reklamowe  "Będzie się działo!".

Od 10 stycznia pojawi się w telewizji krótsza, 30-sekundowa wersja reklamy.

Kampania reklamowa piwa Lech jest skierowana do osób w wieku 24-35lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, o dochodach powyżej średniej krajowej.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe