Nowa kampania reklamowa Carlsberga

"Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Carlsberg jedna z czołowych marek piw międzynarodowych w segmencie PREMIUM rozpoczyna nową kampanię. Pozycjonowanie tej marki a także wartości jakie przedstawia stają się oczywiste dla tych, którzy obejrzą nowy film.

Podobnie jak poprzednia kampania ta także ma za zadanie oddać klimat marki: Nie istnieją żadne bariery - gdziekolwiek jesteśmy i cokolwiek robimy – najważniejsza jest przyjaźń. Spotkanie nad szklanką zimnego Carlsberga w Paryżu, Moskwie, Szanghaju czy jamajskiej plaży – to zawsze bliskość przyjaciół i wyjątkowa atmosfera.

Reklama to efekt pracy zespołu przedstawicieli trzech czołowych rynków Carlsberga na świecie (w tym Polski), kolejny krok w realizacji strategii komunikacyjnej opracowanej dla tej marki.

"Mamy nadzieję, że nowa kampania będzie przyjęta podobnie jak ubiegłoroczna, która z pewnością przyczyniła się do wielkiego sukcesu piwa na polskim rynku. Carlsberg był wówczas najszybciej rosnącą marką"– mówi Anna Rogalska Marketing Manager Marek Ogólnopolskich w Grupie Carlsberg Okocim.

Kampania w telewizji ruszyła 11 lipca. Spot reklamowy (30" i 60") emitowany jest w TVP1, TVP2, TVN. Reklamę telewizyjną wspierać będą działania BTL.

Kampania wykorzystuje piosenkę What A Wonderfull World w wykonaniu Joe Ramone, jej slogan brzmi: „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie". Adaptacją filmu na polski rynek zajeła się agecja Saatchi& Saatchi Polska. Planowanie i Zakup mediów: Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK