Nowa kampania Reserved

'Reserved Wet_Season' - to tytuł kampanii reklamowej promującej letnią kolekcję Reserved.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Akcja ruszyła na początku czerwca i potrwa miesiąc.

Obejmuje największe polskie miasta i regiony:  Warszawa, Łódź, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Szczecin oraz Śląsk. W kampanii wykorzystano billboardy, wallboardy, citilighty, prasę, internet, kina, witryny sklepów, centra handlowe, autobusy i tramwaje.       Grupa docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 17-30 lat. Zdjęcia do kampanii były robione w RPA.

Celem kampanii jest przypomnienie o Reserved jako marce, którą dobrze i modnie jest nosić latem. Kampania została przygotowana własnymi siłami firmy LPP.

- Nie współpracujemy z reklamowymi agencjami zewnętrznymi, bo wewnątrz LPP funkcjonuje "nasza własna agencja" (na potrzeby firmy) - wyjaśnia nam dyr. marketingu marki Reserved -  Mariusz Kozak-Zagozda.

Creative Director: Anna WitkowskaArt Directorzy: Ligia Kwiatek, Mariusz CetnerCoordinator/Media Buyer: Marta BieńkowskaWeb: Anna Bromek, Grzegorz ChyłaCentra Handlowe: Marek MałyszkoSklepy: Natalia Grabowska, Małgorzata BryllPrasa i Product-Placement: Ina MarkiewiczKina: Filip Piontecki LPP ma obecnie w Polsce 133 sklepy: 80 RESERVED, 53 - Cropp Town.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"