Nowa kampania soku "Pysio"

"Pysio" zainaugurował sezon wiosenno-letni nową kampanię w telewizji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W lany poniedziałek, 12 kwietnia ruszyła kolejna, intensywna telewizyjna kampania reklamowa przecierowych soków marchewkowych PYSIO. Smok Pysio - postać nierozerwalnie związana z marką, tym razem wybrał się do parku wraz z grupką przyjaciół. Ich spontaniczny wyścig kończy się nieoczekiwaną kąpielą w fontannie (woda - skojarzenie ze śmigusem - dyngusem i dniem premierowej emisji spotu).

Kampanię telewizyjną buduje całkowicie nowa produkcja, którą przygotowała agencja Ad Fabrika. Jest ona jedną z najbardziej intensywnych w segmencie soków marchewkowych. Swoim zasięgiem obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TV4 oraz dziecięce kanały tematyczne: Cartoon Network, Fox Kids, MiniMax.

To kolejny etap budowania silnej pozycji rynkowej marki. Obecnie Pysio jest wiceliderem w segmencie soków marchewkowych w szklanych opakowaniach, a jego sprzedaż dynamicznie rośnie.

Kilka dni temu zakończyła się dwumiesięczna kampania telewizyjna promująca wprowadzenie PYSIA "Dużej Butli" (sok Pysio w dużych opakowaniach szklanych, jako jedyny oferuje formułę promocyjną: 750 ml + "30% gratis").

Aktualna kampania wspiera całą markę (małe i duże opakowania). Jej celem jest budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku PYSIA oraz przypomnienie o najważniejszych korzyściach produktu. Dodatkowym wsparciem działań ATL są materiały POS, ulotki dla detalistów, plakaty, a także działania promocyjne w punktach sprzedaży

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu