Nowa Miss

Od numeru kwietniowego w Kobiecym Magazynie dla Dziewczyn "Nowa MISS" ukazuje się nowy blok tematyczny

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od numeru kwietniowego w Kobiecym Magazynie dla Dziewczyn "Nowa MISS" ukazuje się blok tematyczny AKADEMIA MISS - czyli jak być piękną, modną i odnieść sukces.

W związku z dużym zainteresowaniem czytelniczek, magazyn "Nowa MISS" ukazał się po raz drugi z blokiem tematycznym Akademia Miss. Wydawca - ViMedia - zapowiada kontynuację i rozwijanie tego projektu. "Nowy blok dostrzegli również reklamodawcy, którzy coraz chętniej kierują swoje reklamy do naszych czytelniczek" - mówi Zuzanna Partyka, szef działu reklamy tytułu.

Jedną z przyczyn powstania Akademii, jest stała współpraca magazynu z firmą Missland - organizatorem wyborów Miss Polski, których "Nowa MISS" jest oficjalnym patronem. Akademia Miss to przystępnie napisane materiały zawierające ważne i zawsze potrzebne informacje z zakresu mody, urody i psychologii. Są one zgrupowane w działy: Uroda, Moda, Sukces, Porady.

Akademia korzysta z pomocy specjalistów ze wszystkich objętych programem dziedzin. Tematem przewodnim kwietniowych wykładów jest pielęgnacja skóry, ale tematyka obejmuje również komunikację niewerbalną i walkę ze stresem. "Akademia Miss jest doskonałym uzupełnieniem oferty dla naszych czytelniczek, zainteresowanych świadomym budowaniem swego wizerunku - wyglądem, zdrowiem, umiejętnością autoprezentacji, poszukiwaniem dróg sukcesu" - powiedziała Anna Michałowska-Ziegler, naczelna "Nowej Miss".

Na okładkę kwietniowego wydania wybrano Natalię Rybicką - młodą aktorkę znaną m.in. z filmu "Żurek" oraz serialu "Samo Życie", uznaną za jedną z najciekawszych debiutantek minionego sezonu.

Miesięcznik "Nowa MISS", wydawnictwa ViMedia, ukazuje się z podtytułem "Kobiecy Magazyn dla Dziewczyn". "Nowa MISS" prezentuje informacje o najnowszych trendach, sesje mody, nowości kosmetyczne, porady. Skierowany jest do młodych kobiet w wieku 16-21 lat. Magazyn obecny jest na rynku od ponad 12 lat. Średni nakład wynosi 70 tys. egzemplarzy. Cena: 4,90 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA