Nowa odsłona kampanii reklamowej 'Nie każdy' marki Żywiec (wideo)

8 września wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowejprowadzonej przez markę Żywiec. Nowy spot reklamowy "Nie każdy"prezentowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjachtelewizyjnych, w sieci multipleksów oraz w internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Spot jest bezpośrednią kontynuacją wiosennej odsłony kampanii,która podkreślała znaczenie wyjątkowości i niepowtarzalności, wodniesieniu do marki Żywiec. W najnowszej kreacji przedstawienizostali ludzie w niezwykłych sytuacjach, którym towarzyszą hasła:"nie każdy może podjąć wyzwanie", "nie każdy może poczuć styl", czy"nie każdy może poczuć prestiż". Spot przenosi widzów w miejscanajbardziej odległe, nieosiągalne dla każdego- niezdobyte szczyty,przestrzeń kosmiczną, ale też przed wiwatujące audytorium. W takiejatmosferze wyjątkowości prezentowane jest piwo Żywiec, bo przecież"nie każde piwo to Żywiec".

Nowa, jesienna odsłona kampanii "Nie każdy" prezentowana będzienie tylko w TV, ale również w multipleksach na terenie całego kraju(3 .10 - 6.11) oraz w internecie.

Zaplanowane media obejmują ogólnopolskie stacje telewizyjne orazstacje tematyczne. Spot będzie prezentowany takżew systemie HD wNational Geografic HD, Canal+ Sport HD oraz nSport.

Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, za produkcjęfilmową odpowiada Opus Film, zaś reżyserem i operatorem jest ŁukaszKośmicki. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"