Nowa oferta Ströer Out-of-Home Media

Podczas cyklu Ströer Tour 2009, który rozpoczął się 28 listopada ipotrwa do połowy grudnia, firma Stroer zaprezentuje największymdomom mediowym i klientom indywidualnym nową ofertę sprzedażową nanadchodzący rok.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Grupa Ströer zaprezentuje nowe na polskim rynku narzędziawspierające proces planowania i optymalizacji kampanii outdoorowejoraz obsługi klienta - podano w komunikacie.

Na początku przyszłego roku grupa Ströer zakończy wprowadzanieoprogramowania informatycznego SAP, które obejmie wszystkie obszarybiznesowe firmy. Najnowsza wersja Optymalizatora KampaniiOutdoorowych (OKO 2.0) umożliwi łączenie różnych typów nośników wramach jednego media planu. Natomiast Billboard Management System(BMS) pozwoli na całościowe zarządzanie i monitorowanie onlineprocesu klejenia kampanii w czasie rzeczywistym - począwszy oddostarczenia plakatów do magazynu, aż po dokumentacjęzdjęciową.

W celu zapewnienia obsługi klienta na jeszcze wyższym poziomie"nowej jakości", Ströer przeorganizował dział obsługi klienta.Powstały trzy zespoły, z czego każdy składa się z team salesmanagera, key account managera, account managera (odpowiadającegoza poszczególnych klientów), new business managera, plannera orazasystenta administracyjnego.

Nowa oferta sprzedażowa grupy Ströer będzie obowiązywała odstycznia 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej