Nowa oferta w sieci reklamowej ad.net

ad.local - lokalne dotarcie w sieci reklamowej ad.net

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sieć reklamy internetowej Ad.net wprowadza nowy produkt - ad.local - pakiety gwarantujące dotarcie z przekazem reklamowym wyłącznie w określonych województwach i głównych ośrodkach miejskich.

Unikalność ad.local polega na połączeniu kilku ofert w jednorodny, lokalny pakiet sprzedażowy. Dotychczas kampanie mające na celu lokalną emisję reklamy koncentrowały się albo na dotarciu tematycznym (emisja w serwisach o tematyce lokalnej) albo na rozwiązaniach technicznych (geotargetowanie według numerów IP).

Geotargetowanie to zawężenie emisji reklam do określonego regionu geograficznego, realizowane poprzez analizę numerów IP, z jakich łączą się internauci. Miarą precyzji geotargetowania jest aktualność bazy numerów IP i trafność rozpoznawania (dotyczy ona również również dynamicznie nadawanych numerów IP przy połączeniach modemowych). Aktualnie wykorzystywana przez Ad.net baza to prawie 95% skuteczności w rozpoznawaniu lokalizacji internauty.

ad.local to połączenie dotarcia tematycznego - wykorzystującego powierzchnię dedykowanych serwisów miejskich (sieć Wirtualnych Miast) oraz sekcji miejskich witryn informacyjnych (np. PoGodzinach - Kraków) z zasięgową kampanią geotargetowaną realizowaną w modelu Run On Network. Dzięki temu ad.local to precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym w miejscach odwiedzanych przez społeczności lokalne w poszukiwaniu lokalnych informacji z dobudowującą częstotliwość emisją zasięgową - czytamy  w komunikacie.

'Usługi, rozrywka, zakupy, czas wolny - decyzja konsumenta zapada i jest realizowana na poziomie lokalnym. Internet nie musi być medium ogólnopolskim. ad.local to produkt skrojony na potrzeby kampanii lokalnych - dla firm o regionalnym zakresie działania. Doskonale wpasowuje się w naszą strategię i nową ofertę na 2005 rok - wytyczania nowych kierunków dla reklamy on-line.' - mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK