Nowa osoba w Peppermint

Katarzyna Labudda- Pieślak na stanowisku Client Manager

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Labudda- Pieślak od września pracuje w agencji through-the-line Peppermint na stanowisku Client Manager i zajmuje się obsługą młodzieżowych projektów m.in. dla marki Siemens.

Studiowała na wydziale ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Z reklamą jest związana od ponad 10 lat.  Zaczynała w wydawnictwie Orson. Od 1994 roku pracowała w Agencji JUST jako assistant account executive, zajmowała się przygotowaniem wprowadzenia na rynek i obsługą marek piw: 10,5, LECH oraz innymi z portfolio Kompanii Piwowarskiej, następnie pracowała w CGS jako account manager. Ostatnio pracowała w agencji KID Marketing na stanowisku account manager, gdzie współtworzyła strategie i realizowała akcje marketingowe dla szeregu wiodących marek dziecięcych i młodzieżowych min. obsługa brandu Kinder (Kinder Niespodzianka, Kinder Bueno, Kinder Happy Hippo, Kinder Czekolada), Pysio, Czeko, etc.

Katarzyna jest Kaszubką i łowi wszystko co kaszubskie, język, zwyczaje, tradycje, potrawy. Interesuje się psychologią dziecka w kontekście reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana