„Nowa Sprzedaż” - nowy dwumiesięcznik o sprzedaży i obsłudze klienta

Na rynku zadebiutował nowy dwumiesięcznik „Nowa Sprzedaż”, kierowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta. Wydawcą pisma jest Grupa Marketer.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
„Nowa Sprzedaż” - nowy dwumiesięcznik o sprzedaży i obsłudze klienta

Na łamach magazynu znajdą się wskazówki dotyczące efektywnej sprzedaży, można będzie przeczytać również o skutecznych narzędziach, metodach i rozwiązaniach wspierających handlowców, właścicieli firm i doradców klienta.

Z pierwszego wydania czytelnicy dowiedzą się m.in. dlaczego warto odwrócić zasady gry w sprzedaży, jak zmienia się proces zakupowy klienta B2B, jaką rolę w tym procesie odgrywają media społecznościowe oraz jak wykorzystać ich potencjał.

Redaktorem naczelnym „Nowej Sprzedaży” jest Paweł Koziara, a w zespole redakcyjnym znaleźli się m.in. Robert Grzybek, Aleksandra Harasiuk, Rafał Judek, Iza Krejca-Pawski, Rafał Mróz, Marcin Rogowski i Piotr Stohnij.

- Dwumiesięcznik „Nowa Sprzedaż” powstał z potrzeby usystematyzowania i pogłębiania wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Sprzedaży mądrej, która dostarcza prawdziwą wartość klientowi. Sprzedaży postrzeganej jako proces, w który powinni być włączeni wszyscy pracownicy w firmie - bez względu na to, jakie funkcje w niej pełnią - mówi Paweł Koziara, redaktor naczelny magazynu.

„Nowa Sprzedaż” debiutuje w cenie 39 zł. Jest dostępna w sieci salonów Empik oraz w ramach prenumeraty tradycyjnej i elektronicznej. Nakład pierwszego wydania wynosi 5 tys. egzemplarzy.

Wydawcą pisma jest Grupa Marketer..

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?