Nowa struktura kreacji agencji FireFly Creation

Zmiany w dziale kreacji agencji FireFly Creation. Za kierowanie zespołem copywriterów, art directorów, designerów i operatorów DTP będzie teraz odpowiadać czterech specjalistów.

km
km
Udostępnij artykuł:

"Mamy bardzo rozbudowaną kreację, która składa się z blisko 20 osób (...) Uznaliśmy, że przy tak licznym zespole nie będziemy stawiać na jednego dyrektora kreatywnego (...) Zdecydowaliśmy się na inne rozwiązanie. Kreację podzieliśmy na trzy współpracujące zespoły, z groupheadami na czele" - wyjaśnia Marek Piotrowski, CEO FireFly Creation.

W nowej strukturze kreacji, w ramach każdej z trzech grup będą współdziałać osoby z różnym doświadczeniem: w interactive, ATL, BTL, community marketingu. Każdy zespół będzie kierowany przez groupheada, który coachuje, inspiruje i uczestniczy w codziennej pracy pracowników. Zespoły mają na stałe zapewniać całościową obsługę projektów dla wybranych klientów FireFly Creation.

Pierwszą grupą kierować będzie Jarek Kubicki (digital & brand design creative director), a drugą Michał Kubik (senior copywriter) i Łukasz Stachniak (senior art director). W przyszłym tygodniu do kreacji ma dołączyć kolejny grouphead, który pokieruje trzecią grupą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu