Nowe logo Reserved i Reserved Kids

Firma LPP wprowadziła zmiany w znakach graficznych marek Reserved iReserved Kids. Odświeżone logotypy mają podkreślać modowy inowoczesny charakter tych brandów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W znakach graficznych marki Reserved i subbranduReserved Kids litery subtelnie wystylizowano,podkreślając ich szlachetny charakter, oraz wprowadzono między niminiewielki odstęp, co dodało im swobody i świeżości. Odświeżonelogotypy mają wyrażać modowy i nowoczesny charakter tychbrandów.

- Lifting logotypów to wynik dbałości o wizerunek i pozycjęReserved i Reserved Kids na rynku oraz sposób na dostosowanie siędo nowych oczekiwań naszych odbiorców - uzasadnia MarekMałyszko, brand manager Reserved.

Zmienione logotypy Reserved i Reserved Kidsprzygotowała warszawska agencja BNA.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska