Nowe, mocne uderzenie Play

Dzisiaj rusza kolejny etap kampanii reklamowej marki Play. Hasło kampanii brzmi - Ładnie zgrana oferta.

kk - foto: gsmonline/play
kk - foto: gsmonline/play
Udostępnij artykuł:

- W przeciwieństwie do innych telefonii korzyści dla klientów Play są identyczne w ofercie na kartę i w abonamencie. Są też idealnie zgrane, dlatego ich najważniejsze elementy warto przedstawić razem w jednej reklamie: niskie stawki do wszystkich sieci, mnóstwo dodatkowych złotówek i minut gratis, MMS-y tak samo tanie jak SMS-y. Równie pięknie zgrane są pływaczki synchroniczne, które w fioletowo-białych kostiumach tworzą perfekcyjne, artystyczne układy w telewizyjnej reklamie Play – reklamuje nową ofertę Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play.

  

W kampanii prasowej również wykorzystany jest motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych

- Play konsekwentnie wykorzystuje artystyczny przekaz reklamowy, zupełni inny od dotychczas obecnych na rynku, wyznaczając przy tym nową estetykę – dodał Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu Play.

  

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brain (Ania Łoskiewicz -art. director, Jacek Izrailewski - copywriter, Asiya Malinowska - dyrektor kreatywny oraz Michał Sabliński – reżyser spotu tv). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

Zobacz: nową reklamę Play (plik MPG; 4,6 MB).

Podobne informacje:

kk - foto: gsmonline/play
Autor artykułu:
kk - foto: gsmonline/play
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej