Nowe napoje Fortuna w opakowaniach od Czteryczwarte

Na rynku pojawiła się nowa linia napojów marki Fortuna (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Deisgn.

km
km
Udostępnij artykuł:

W skład nowej linii napojów Fortuna wchodzą jabłko z papają i trawą cytrynową, cytrusy z trawą cytrynową oraz jabłko z arbuzem i miętą. Pozbawiono je cukru i słodzików, a sok owocowy połączono z wodą mineralną. Napoje są oferowane w opakowaniach 0,5 l.

Kolorem wiodącym opakowań jest biel. W górnej części kartonika przedstawione są owoce połączone z wodą mineralną, a także odświeżone logo Fortuna. Zostało ono pozbawione dodatkowych elementów takich jak koniczyna czy kolor żółty, ale zachowano w nim czerwoną kolorystykę i liternictwo.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7