Nowe oblicze Fa

"How Fa will you go?" - pod tym hasłem kryje się nowy wizerunek Fa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"How Fa will you go?" - pod tym hasłem kryje się nowy wizerunek Fa. Główne przesłanie marki - "Zobacz na co Cię stać" - najlepiej oddaje jej aktywny, szalony i bardzo nowoczesny charakter. Fa pomaga nam przełamywać bariery, zarówno te wewnątrz nas i jak w otaczającym nas świecie. Nowe oblicze Fa to także zmieniony asortyment żeli pod prysznic, dezodorantów w sprayu i w sztyfcie.

Fa jest największą i najbardziej międzynarodową marką spośród kosmetyków, znajdujących się w portfolio firmy Henkel. Stworzona przed półwieczem, dziś znana jest w 130 krajach, na pięciu kontynentach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"