Nowe spoty w kampanii „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” (wideo)

Rusza trzecia odsłona kampanii społecznej „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”. Akcję przygotowały agencja Sparing Communication Group oraz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowych spotach wykorzystywanych w kampanii „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” 30-letni Paweł opowiada, jak w wypadku samochodowym spowodował śmierć innego człowieka. Cały przekaz informuje o przyczynach oraz psychicznych, społecznych i prawnych następstwach tej tragedii.

W poprzedniej odsłonie akcji również wypowiadali się sprawcy tragicznych wypadków drogowych (więcej na ten temat). Kampania – rozpoczęta w sierpniu br. – ma przez prezentację autentycznych bohaterów i historii kształtować u odbiorców odpowiednie postawy i zachowania w ruchu drogowym.

W ramach obecnej odsłony akcji spoty są emitowane od początku listopada w telewizji (TVP, TVN, Polsat) oraz radiu (stacje z grup Eurozet, RMF FM, Time i Audytorium 17). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Sparing Communication Group, a zakupem mediów we własnym zakresie zajmuje się Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję