„Nowe standardy wyposażenia” w kampanii Mitsubishi Outlander

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa samochodu Mitsubishi Outlander. Akcja – przygotowana przez agencje OS3 multimedia i Schulz oraz dom mediowy Starcom – przebiega pod hasłem „Nowy Outlander. Nowe standardy wyposażenia”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa samochodu Mitsubishi Outlander podkreśla jego bogate wyposażenie. Przekaz informuje również, że auto jest obecnie dostępne w kredycie 50/50 bez prowizji i odsetek.

grafika

Akcja pod hasłem „Nowy Outlander. Nowe standardy wyposażenia” obejmuje telewizję, prasę i internet (m.in. Onet.pl, Goldenline.pl, WP.pl, Moto.gratka.pl, Polskieradio.pl i witryny zrzeszone w sieci Adnet). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – przygotowały agencja reklamowa Schulz i agencja interaktywna OS3 multimedia (internet), a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]