Nowe wcielenie znanej firmy

Kiedyś "Strategie komunikowania", teraz Pawlak PR

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Pawlak PR" to nowa nazwa istniejącej od 1998 roku firmy public relations "Strategie komunikowania". Równocześnie z nazewnictwem powstał system identyfikacji wizualnej firmy - czytamy w komunikacie prasowym.

Nowa nazwa pochodzi się od nazwiska założyciela Sławomira M. Pawlaka, który oprócz stanowiska dyrektora zarządzającego PAWLAK PR pełni również funkcję vice prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Najważniejszymi elementami w procesie zmiany nazwy firmy była metamorfoza logotypu oraz odświeżenie wyglądu i zawartości strony internetowej. Cała operacja miała na celu odświeżenie wizerunku firmy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK