Nowi klienci PRIME PR

Agencja PRIME PR pozyskała dwóch kolejnych klientów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma odpowiadać będzie za kompleksową obsługę public relations NZOZ Feniks, zespołu poradni oferujących pełną obsługę psychologiczno-psychiatryczną. Współpracę z PRIME PR rozpoczął także portal branży turystycznej Travello.pl.

Część kampanii dla NZOZ Feniks stanowić będą działania na rzecz zmiany stereotypu psychologa i psychiatry. Prime PR przygotuje tożsamość dla marki NZOZ Feniks, a także prowadzić będzie działania w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

- Zbudowanie od podstaw wizerunku tak specyficznej i specjalistycznej marki jak NZOZ Feniks pociąga za sobą dużą odpowiedzialność społeczną - mówi Marcin Tutaj, Managing Director PRIME PR - Przełamywanie stereotypów i wpływanie na poziom świadomości opinii społecznej w tak istotnej sferze jak zdrowie psychiczne, to nie lada wyzwanie dla naszego zespołu.

Portal Travello.pl powierzył PRIME PR obsługe komunikacyjną projektu "Sylwester z Travello 2004/05". Działania PR dla tego przedsięwzięcia mają na celu zwiększenie świadomości marki portalu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały