Nowi ludzie i struktury w Biurze Reklamy Media Express

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W Biurze reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy dziennika "Super Express" utworzono nowe stanowiska kierownicze.

Dyrektorem działu kontaktów z klientami strategicznymi została Iga Niewiadomska, zatrudniona dotychczas w wydawnictwie Business Press na stanowisku dyrektora biura reklamy. Działem kontaktów z agencjami reklamowymi zarządza Izabela Sarnecka, związana wcześniej z wydawnictwem Hachette Filipacchi. Polska, gdzie pełnila funkcje szefa reklamy tygodnika "Samo Zdrowie". Wzmocniony został równiez dział sprzedaży bezpośredniej BRiO - stanowisko kierownika działu objeła Anna Adamiak, zatrudniona wcześniej w wydawnictwie Trade Press.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]