Nowy account manager w ITBC Communication

Do agencji ITBC Communication dołączyła Anna Kałaska, która objęłastanowisko Account Managera w Zespole Nowych Technologii.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kałaska realizuje działania z zakresu PR korporacyjnego, PRproduktowego oraz rozwiązań enterprise dla firmy Symantec idziałania public relations dla firmy Interactive Intelligence.

Anna Kałaska rozpoczęła karierę zawodową w 2002 r. w agencji Adrem PR, gdzie wspierała działania z zakresu PR produktowego dlamarek Gilette, Braun i Oral-B. Dwa lata później objęła stanowiskoAccount Executive w firmie OS3 Multimedia, gdzie realizowaładziałania e-marketingowe. Od 2004 r. pracowała w Ciszewski PR,gdzie wspomagała projekty dla PWPW-TI (wprowadzenie na ryneksystemu do płatności bezgotówkowych EasyPay) i American Restaurants(PR produktowy, korporacyjny, kryzysowy). Prowadziła równieżkampanie komunikacyjne dla firm Kofola Polska, Stereo.pl i AlgotechPolska. Realizowała także ogólnopolską kampanięspołeczno-edukacyjną poświęconą epidemii HCV dla firmy RochePolska.

Anna Kałaska ukończyła studia magisterskie na kierunku marketingw Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]