Nowy copywriter w Demo

Do działu kreacji Demo przyjęto Konrada Kacperczyka na stanowisko copywritera

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do działu kreacji Demo przyjęto Konrada Kacperczyka na stanowisko copywritera. Agencja cały czas poszukuje także dalszych kandydatów do pracy w dziale kreacji Demo - zarówno na stanowisku copywritera, jak i grafika.

Konrad Kacperczyk trafił do Demo z bagażem praktyk zawodowych z firm o profilu mediowym: Point Group, MTV Polska oraz TBWA Warszawa. Jest absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Obecnie kończy także drugi kierunek w Wyższej Szkole Mediów w Warszawie (specjalizacje - Promocja i Reklama oraz Public Relations).

Przyjęcia nowych ludzi do Demo są związane z refreshingiem, który trwa w agencji. W jego ramach zmieniona została struktura firmy, polityka sprzedażowa, a także tożsamość wizualna Demo. Agencja komunikuje te zmiany w trwającej obecnie autopromocyjnej kampanii reklamowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"