Nowy klient agencji Capitol

Agencja reklamowa Capitol wygrała przetarg na obsługę reklamową firmy Scion International Group, produkującej kosmetyki Creation Lamis

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Oddziałem Scion w Polsce jest firma Starion. W przetargu uczestniczyło 6 agencji full serwisowych. Kampania o charakterze wizerunkowym obejmować będzie zarówno działania z obszaru ATL jak i BTL.

Kosmetyki Creation Lamis dostępne są na polskim rynku od kilku lat, nigdy jednak nie były reklamowane. Firma Scion International Group podjęła decyzje o konsekwentnych działaniach promocyjnych kosmetyków Creation Lamis na rynku polskim od 2005 roku. Mają one na celu zbudowanie większej rozpoznawalności marki, jak również pozyskanie nowych klientów za pomocą wyraźnie i jasno sformułowanego komunikatu, iż możliwe jest kupowanie atrakcyjnych i wysokiej jakości kosmetyków po przystępnych cenach.

Celem tegorocznej kampanii, obok podniesienia znajomości marki Creation Lamis, jest podkreślenie szerokości i atrakcyjności oferty oraz rozpropagowanie kosmetyków w grupie docelowej. Atrakcją kampanii reklamowej będzie udział gwiazdy najpopularniejszego serialu telewizyjnego "M jak Miłość". Przewidywane są bilboardy sponsorskie przy programie "M jak Miłość", POS, promocje w miejscach sprzedaży oraz konkursy dla konsumentów.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"