Nowy klient Flash PR

Flash PR Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z International American School of Warsaw.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach obsługi public relations agencja będzie odpowiedzialna za: opracowanie i realizację strategii komunikacyjnej, PR wewnętrzny, media relations, E-PR, organizację wydarzeń specjalnych, projekty graficzne (restylizacja istniejących symboli, projekty i produkcja materiałów promocyjnych) oraz doradztwo w zakresie współpracy ze strategicznymi partnerami i instytucjami.

Ponadto Flash PR wspierać będzie także działania marketingowe szkoły. Wszelkie podejmowane przedsięwzięcia służyć będą budowaniu pozytywnego wizerunku I.A.S., przekazaniu misji, filozofii i programu działania szkoły otoczeniu zewnętrznemu w ramach aktywnej i otwartej komunikacji PR.

Agencję Flash PR wybrano w wyniku konkursu ofert. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.  

zania czuwa wysoko wykwalifikowana międzynarodowa kadra pedagogiczna.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN