Nowy numer „Time’a” z tonącym Donaldem Trumpem na okładce

Wrześniowy numer amerykańskiego tygodnika „Time” pojawi się z okładką przedstawiającą zatopiony gabinet owalny oraz unoszącego się w wodzie prezydenta Donalda Trumpa. Obraz nawiązuje do treści tego wydania, w którym zostanie opublikowanych kilka materiałów na temat ostatnich skandali z udziałem Trumpa. To trzecia okładka z serii przedstawiającej prezydenta USA w tej samej stylistyce.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O swoich planach związanych z nowym numerem który trafi do kiosków w piątek z datą 3 września br. „Time” poinformował na stronie internetowej.

Na okładce nowego „Time’a” znajdzie się obraz przedstawiający zatopiony w wodzie gabinet owalny w Białym Domu oraz unoszącego się w toni Donalda Trumpa. Grafikę uzupełnia umieszczona na środku okładki fraza „In Deep”.

grafika

Redakcja tygodnika zapowiada, że wyrazista okładka koresponduje z kilkoma tekstami zamieszczonymi wewnątrz numeru, które dotyczą ostatnich, kolejnych skandali związanych z obecnym prezydentem USA. Chodzi m.in. o ujawnienie że Trump za pośrednictwem swojego prawnika przekupił dwie kobiety, z którymi łączyły go intymne relacje, by zachowały milczenie.

Autorem okładki jest Tim O’Brien, artysta który tworzy dla „Time’a” niektóre okładki od 30 lat. Amerykański tygodnik już wcześniej zamieścił dwie podobne stylistycznie okładki z Donaldem Trumpem krytykując jego administrację – pierwsza ukazała się w lutym ub.r., druga zaś w kwietniu br.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?