Nowy produkt Nestle

23 lipca ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Jojo żelek SuperCola, nowego produktu Nestle adresowanego do dzieci w wiekuszkolnym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spot TV jest przygotowany w postaci kreskówki,, wykorzystującnajnowsze trendy animacji 2D.

Kampania reklamowa JOJO Super Cola potrwa do końca sierpnia iobejmować będzie stacje ogólnopolskie TVP, Polsat a także stacjedziecięce: Cartoon Network, ATKids, Animal Planet.

Oprócz spotu TV założono również sponsoring programów dladzieci.

Kampanię telewizyjną przygotowała agencja LOWE GGK Warszawa.

Stopka produkcyjna:Klient: Nestle Polska SAKluczowe osoby odpowiedzialne za projekt ze strony klienta:Paweł Patyra - Confectionary Business DirectorMarzena Maciąg-Urbańska - Brand ManagerAgencja: LOWE GGK WarszawaZespół Client Service: Maciej Łapiński, Renata HejdukZespół kreatywny (copywriter, art director): Piotr Dugin, AnnaNałęckaDyrektor Kreacji: Kinga GrzelewskaReżyser animacji: Leszek Nowicki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"