Nowy program Szymona Hołowni w Religia.tv

Kanał Religia.tv wprowadza na antenę nowy religijny talk-show Szymona Hołowni „Bóg w wielkim mieście”, który zastąpi w ramówce poprzedni program publicysty „Między sklepami”. Jednocześnie drugi talk-show Hołowni „Ludzie na walizkach” trafił do TVN 24.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

W programie „Bóg w wielkim mieście” publicysta rozmawiać będzie z gośćmi na aktualne tematy, a konwersacji przysłuchiwać się będzie publiczność. Wśród pierwszych gości znajdą się: m.in. senator Krzysztof Piesiewicz czy polscy ratownicy, którzy pojechali na Haiti. Program nadawany będzie w niedziele o 13.00 począwszy od 13 lutego br.

Natomiast już od 6 lutego kanał TVN 24 powtarza emitowane w Religia.tv w sezonie jesiennym odcinki innego programu Hołowni „Ludzie na walizkach”. Talk-show w kanale informacyjnym nadawany jest w soboty o 23.30. Zaś kolejne, premierowe wydania „Ludzi na walizkach” religijna stacja emitować będzie w piątki o 21.00 począwszy od 19 lutego br.

Lutową nowością w Religia.tv jest również nowy cykl dokumentów pokazywany w niedzielne wieczory od 7 lutego br. o 21.00 lub 20.00. Pierwsze trzy filmy w ramach pasma dotyczyć mają tajemnic Stolicy Apostolskiej.

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu