Nowy serwis Casio

Firma Zibi uruchomiła w internecie serwis produktowy poświęcony kolekcji zegarków CASIO Club-G

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z początkiem września bieżącego roku firma Zibi uruchomiła serwis produktowy dla Club-G, nowej marki zegarków CASIO, która wzornictwem i funkcjami przypomina znane marki CASIO, G-Shock i Baby-G, jednak ze względu na mniejsze rozmiary zegarków jest adresowana do młodszych użytkowników.

Główny cel powstania serwisu www.club-g.pl to zbudowanie i wzmocnienie relacji z grupą docelową marki Club-G - chłopcami i dziewczętami w wieku 9-16 lat.

- Jak wynika z naszych informacji, potencjalni nabywcy zegarków Club-G chętnie posługują się komputerami i internetem. - mówi Rafał Zadara, menedżer ds. e-marketingu w Zibi.- Utworzenie stron produktowych dla kolejnego subbrandu CASIO wpisuje się także w internetową strategię Zibi, która polega na różnicowaniu przekazów marketingowych w zależności od grupy docelowej danej marki.

Drugim nie mniej ważnym zadaniem www.club-g.pl jest zwiększenie częstotliwości kontaktów grupy docelowej z marką. Służyć ma temu między innymi konkurs dla internautów rozpoczęty równocześnie z uruchomieniem stron Club-G. Osoba, która najszybciej przejdzie wszystkie trzy etapy gry w wersji on-line umieszczonej w serwisie, otrzyma wybrany przez siebie model zegarka Club-G. Strona prezentuje również katalog zegarków Club-G dostępnych w Polsce.

Serwis stworzyła firma NG interactive z Warszawy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK