Nowy wizerunek Discovery Science (wideo)

Kanał dokumentalny Discovery Science od środy zyska nowe logo oraz oprawę antenową i rozpocznie emisję w formacie 16:9. Na antenie stacji pojawią się też nowe propozycje kierowane do młodszej widowni.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Programy naukowe Discovery Science cieszą się dużą popularnością, ponieważ odwołują się do ciekawości i zainteresowań odbiorców. Wyrazem tego zbliżenia widza i nauki jest nowy tagline kanału ‘Nauka wśród nas’ - mówi Olgierd Dobrzyński, country manager Central Europe Discovery Networks CEEMEA.

Wśród nowych, kierowanych do młodszych widzów, propozycji znajdą się m.in. seria „Łowcy meteorytów”, która realizowana była m.in. w Polsce (w Poznaniu i okolicach Pułtuska) czy program „Wirtual w realu”, w którym z pomocą inżynierów i rekwizytorów dokonywana jest rekonstrukcja scen z filmów, telewizji i gier wideo.

Nowy trójwymiarowy logotyp Discovery Science utrzymany jest w kolorach białym, czarnym i pomarańczowym. Logo na ekranie będzie cały czas się poruszać i przekształcać w różne obiekty.

Discovery Science to jeden z dziewięciu kanałów Discovery Networks CEEMEA w Polsce. We wrześniu br. jego udział w rynku wyniósł 0,27 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji