Nowy wizerunek Śnieżki

Agencja brandingowa Dragon Rouge opracowała strategię repozycjonowania marki Śnieżka oraz zaprojektowała nowe opakowania dla wszystkich produktów: farb i lakierów pod tą marką

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Myśl przewodnia "Barwy na pogodny nastrój", na podstawie której została również przygotowana kampania reklamowa, komunikuje ekspertyzę marki, nie tylko w białych farbach, ale również w szerokiej ofercie farb kolorowych wysokiej jakości Śnieżka Max i ma na celu ogólne podniesienie wizerunku marki.

Agencja opracowała także architekturę marki oraz całosciowy system prezentacji jej szerokiego portfela produktów. Odświeżeniu  uległ logotyp marki Śnieżka, by podkreślić nowoczesność i dynamikę działania firmy. Opakowania zmieniły swój wygląd w sposób rewolucyjny. Wprowadzono unikalny system piktogramów dla poszczególnych linii produktowych i zastosowano bogatą kolorystykę.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe