NSZZ „Solidarność”: Zorganizowani mają lepiej (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa NSZZ „Solidarność”. Akcję pod hasłem „Zorganizowani mają lepiej” przygotowały firmy Think Kong i Animatic Studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa NSZZ „Solidarność” w żartobliwy sposób podkreśla, że zorganizowane grupy pracowników mogą osiągnąć więcej w negocjacjach z pracodawcami, a ponadto pomagają w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego. W akcji wykorzystywany jest animowany spot, który przekazuje te wiadomości w formie zabawnej historyjki z udziałem zwierząt.

Działania reklamowe od 20 maja obejmują telewizję (m.in. TVN24 i TVP Info) oraz internet. Kreację kampanii opracowała agencja interaktywna Think Kong, a animację do spotu przygotowało Animatic Studio.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów