Oczkowska i Grabarczyk na czele nowych pionów w biurze reklamy Multikina

W biurze reklamy Multikina wyodrębniono piony obsługi kluczowych klientów i pozyskiwania nowych. Na ich czele stanęły Joanna Oczkowska i Klaudia Grabarczyk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Joanna Oczkowska (na zdjęciu z lewej) jako head of key clients department będzie kierować zespołem zajmującym się obsługą kluczowych klientów. Natomiast Klaudia Grabarczyk jako head of new business department będzie zarządzać pracą zespołu prowadzącego działania new businessowe. Obie będą raportować bezpośrednio do Joanny Zmysłowskiej-Pietrzak, dyrektor biura reklamy Multikina.

– Zmiany w strukturze naszego biura mają na celu wzmocnienie trzech obszarów biznesowych: obsługi klientów kluczowych, działań new business i pozyskania długoterminowych kontraktów – uzasadnia Zmysłowska-Pietrzak. Natomiast Artur Chmielewski, kierownik ds. sprzedaży specjalnej i sponsoringu, nadal będzie odpowiedział w biurze za sprzedaż specjalną, sponsoringi projektów specjalnych oraz komunikację i wsparcie sprzedaży.

grafika

Joanna Oczkowska pracuje w biurze reklamy Multikina od 2002 roku, ostatnio jako sales manager. Natomiast Klaudia Grabarczyk jest związana z firmą od 2005 roku, ostatnio pełniąc funkcję key account managera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta