Od 27 czerwca w sprzedaży nowe wydanie dwumiesięcznika "Wysokie Obcasy Praca"

W najnowszym numerze "Wysokich Obcasów Praca" (Agora) będzie można znaleźć rozmowę z szefową polskiego oddziału Google'a Agnieszką Hryniewicz-Bieniek, dr Renatą Tomaszewską-Lipiec, Dorotą Warakomską oraz dr Maciej Kościelniak, który poradzi, kiedy zmienić zawód. Numer dostępny będzie w kioskach od czwartku, 27 czerwca br.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Od 27 czerwca w sprzedaży nowe wydanie dwumiesięcznika "Wysokie Obcasy Praca"

Na okładce lipcowo-sierpniowych "Wysokich Obcasów Praca" pojawiła się szefowa polskiego oddziału Google’a Agnieszka Hryniewicz-Bieniek. W rozmowie opowiada, co pomogło jej wspiąć się na szczyt, jakich kompetencji szuka u swoich pracowników oraz czego nauczyły ją zawodowe porażki.

Z kolei dr Renata Tomaszewska-Lipiec przestrzega przed skutkami przepracowania i podkreśla korzyści płynące z nauczenia się odpoczywania. Natomiast psycholog dr Maciej Kościelniak radzi, kiedy jest najlepszy czas na zawodowe przekwalifikowanie; a radczyni prawna Katarzyna Przyborowska pisze o tym, jak przestrzegać prawa będąc blogerem. Z kolei Dorota Warakomska opowiada o sztuce autoprezentacji.

W numerze znalazły się także informacje o tym, jak Patty McCord wymyśliła „szczęśliwego Netflixa”, w jaki sposób kapitalizm wychowuje dzieci; po czym poznać, że nie jest się lubianym w miejscu pracy oraz jak pozostać autentycznym według psycholog ze Stanów Zjednoczonych Brené Brown.

Nowe wydanie magazynu „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostępne od czwartku, 27 czerwca br. przez dwa miesiące. Kosztuje 11,99 zł. Istnieje również możliwość pobrania go w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra", a także zakupu na Kulturalnysklep.pl i – w formie cyfrowej – na Publio.pl.

Numer wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Newsweek”, „Wysokie Obcasy Extra”) i w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day